Kategoria      pokaż całość »

Blog

 

Regulamin

§ 5. Realizacja zamówienia



§ 5.1. Dodawanie produktów do koszyka
Podstawowym warunkiem zakupu w sklepie internetowym www.ARTONERY.pl jest prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego wraz z polami obowiązkowymi m.in. podanie numeru telefonu i adresu e-mail. Po zdecydowaniu się na zakup "+ do koszyka”, znajdujący się przy opisie każdego produktu.

§ 5.2. Złożenie zamówienia
Zakupów w ARTONERY mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie. Usługa zakupów dostępna 24 godziny na dobę. Po wcześniejszym dodaniu do koszyka produktów, które maja podlegać zakupowi, należy dokończyć proces zakupu. W tym celu należy kliknąć „koszyk”, następnie kliknąć „akceptacja regulaminu” a następnie kontynuując proces realizacji zamówienia zgodnie z podanymi krokami.

§ 5.3.Potwierdzenie zamówienia
Za moment zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy ARTONERY a Klientem uważa się dopiero moment, kiedy przedstawiciel sklepu potwierdzi telefonicznie (w godzinach pracy firmy tj. Pon. do Pt. 8:00 do 16:30) lub emailowo datę wysyłki lub odbioru towaru. Klient ma prawo do wprowadzenia zmian w treści zamówienia tylko do momentu, kiedy przesyłka nie opuści magazynu ARTONERY. Po nadaniu przesyłki zamówienie nie podlega modyfikacji.

§ 5.4. Rezygnacja z zamówienia
Klient ma prawo do rezygnacji - odstąpienia od zamówienia tylko w przypadku, gdy zamówienie obejmuje towar aktualnie dostępny na stanie magazynowym i pozwala na to faza jego realizacji (tj. nie został jeszcze nadany za pośrednictwem firmy spedycyjnej). Odstąpienie od zamówienia może być złożone jedynie w formie pisemnej, e-mailem lub faksem, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z ARTONERY. W przypadku odstąpienia od zamówienia przez Klienta, jeżeli ARTONERY poniosły koszty związane z jego realizacją, Klient jest zobowiązany do ich całościowego pokrycia.

§ 5.5. Statusy zamówienia
W procesie realizacji złożonego zamówienia Klient otrzymuje bieżącą informację nt. statusu zamówienia.
ARTONERY używa następujących statusów w celu poinformowania Klienta o realizacji zamówienia: Oczekuje na akceptację; W trakcie realizacji Moneybookers; W trakcie realizacji; Rezerwacja / Przedpłata; Zamknięte; Dostarczone; Anulowane; Wstrzymano.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatycznie potwierdzenie złożonego zamówienia ze statusem „Oczekuje na akceptację”.
W zależności od dostępności produktu oraz formy zapłaty, używane są statusy: W trakcie realizacji Moneybookers; W trakcie realizacji; Rezerwacja / Przedpłata.
ARTONERY zastrzega sobie prawo do nie podejmowania procesu realizacji zamówienia, w przypadku trwałej niedostępności produktu u dostawców lub z powodu innych przyczyn od niego niezależnych od ARTONERY.

Zamówienie, w przypadku którego produkty są dostępne pod zamówienie (m. in. zamówienia na oryginalne części Ricoh) Klient otrzymuje informację nt. czasu dostawy – oczekiwania na produkt i zobowiązany jest do potwierdzenia otrzymanej informacji i podjęcia decyzji o sposobie realizacji zamówienia tj.
- częściowa realizacja - wysyłka lub odbiór części towaru dostepnego na stanie magazynowym (ARTONERY nie dokonuje rezerwacji towaru do momentu skompletowania całości zamówienia)
- lub anulowanie całości zamówienia.
Jeśli do 4 dni roboczych ARTONERY nie otrzyma odpowiedzi zwrotnej od Klienta – zamówienie uważa się automatycznie za anulowane.

W sytuacji gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, może ono zostać „Anulowane” lub „Wstrzymane” np. z powodu nieuregulowanej płatności.

Klient może sprawdzić status złożonego zamówienia bezpośrednio na „Moje konto” w zakładce "Moje zamówienia".

§ 5.6. Produkty dostępne na „specjalne zamówienie”
ARTONERY zastrzega sobie prawo do indywidualnej realizacji tzw. „zamówień nietypowych” (które mogą bezpośrednio nie wynikać z oferty umieszczonej na stronie internetowej i są indywidualnie ustalane z Klientem). Dotyczy to m.in. produktów określanych statusem „specjalne zamówienie”, które sprowadzane są na życzenie Klienta, a ich dostępność i czas oczekiwania ustalane są indywidualnie z Klientem. W przypadku konieczności sprowadzenia dla Klienta takiego towaru (przy dłuższym okresie oczekiwania), ARTONERY zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki na towar w wysokości 100% wartości całości zamówienia. Proces realizacji nietypowego zamówienia uruchamiany jest po potwierdzeniu cen i dostępności produktów oraz po uprzednim dokonaniu przez Klienta stosownej przedpłaty na konto. W przypadku wycofania się Klienta w trakcie realizacji zamówienia, ww. kwota nie podlega zwrotowi. Produkty sprowadzane na specjalne zamówienie, nie podlegają zwrotowi! W uzasadnionych przypadkach ARTONERY rezerwuje sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty lub zaliczki (w przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie Klienta).
ARTONERY zastrzegają sobie także prawo do powstrzymania się od dostarczenia brakujących – oczekujących w zamówieniu materiałów, w przypadku gdy Klient zalega z jakimikolwiek płatnościami. W takiej sytuacji ARTONERY wyznaczają Klientowi termin bezpiecznej zapłaty, a po bezskutecznym upomnieniu zastrzegają sobie możliwość całkowitego odstąpienia od realizacji zamówienia (zgodnie z art. 552 Kodeksu Cywilnego).

§ 5.7. Faktura VAT
Każda sprzedaż dokonana w sklepie www.ARTONERY.pl udokumentowana zostaje wystawioną Fakturą VAT (według obowiązującej stawki % VAT na dany rok), która dołączana jest do każdej przesyłki. Faktura zawiera informacje nt. zakupionych produktów oraz kosztów przesyłki (jeśli Klient nie życzy sobie informacji o przesyłce na ww. dokumencie, zobowiązany jest do poinformowania o tym pracownika ARTONERY, zanim dokument zostanie wystawiony). Od 1.01.2011 r. ARTONERY wystawia faktury VAT zgodnie ze stawką VAT obowiązującą aktualnie na terenie Polski.
W przypadku transakcji zagranicznej z krajem będącym członkiem UE, w celu uzyskania na fakturze zerowej stawki VAT, Klient zobowiązany jest do przesłania potwierdzenia nadania NIPu europejskiego VAT UE, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Uni Europejskiej – szczegóły - VAT UE, w celu potwierdzenia zarejestrowania jako podatnik europejski. Jest to warunek niezbędny w celu uniknięcia sankcji za stosowanie zerowej stawki VAT.

 

Do DARMOWEJ WYSYŁKI* pozostało 1 845,00 zł brutto

Nie masz produktów w koszyku.

 
PayPal

Śledź przesyłkę

Brak loga
Brak loga