FAQ

Szukanie


Jak znaleźć produkt
www.ARTONERY.pl dają wiele możliwości szukania i sortowania towaru po dogodnym parametrze. Klient ma możliwość szukania produktu stosując kilka rodzajów wyszukiwania, tj. szukanie po modelu, po typie produktu,po kategorii produktu, po marce urządzenia, a także może wyszukać produkt w klasyczny zaawansowany sposób. Więcej informacji znajdziesz klikając w link szukaj

Co zrobić, kiedy produkt nie znajduje się w ofercie internetowej
Istnieje możliwości indywidualnego sprowadzenia towaru dla klienta, koniecznie należy podać model urządzenia oraz w miarę możliwości numer katalogowy OEM. Odpowiedź zwrotna na cenowe zapytanie e-mailowe jest wysyłana w 1/2 godziny.

Chciałbym znać cenę produktu, ale go nie szuka, co robić
Skontaktuj się z nami telefonicznie, bądź mailowo, a my odpowiemy w przeciągu 1/2 godziny.

Co to znaczy, dodaj do listy życzeń
Lista życzeń to taki schowek dla produktów, których aktualnie nie chcemy kupić, ale w przyszłości mogą nas zainteresować. Aby uniknąć ponownego szukania produktu dodajemy go do „listy życzeń” i stamtąd możemy monitorować jego dostępność.

Co oznacza link do porównania
Link do porównania pozwala w czysty i przejrzysty sposób (forma tabeli) porównać podstawowe parametry wybranych produktów.

Zamówienia


W jaki sposób można złożyć zamówienie
on-line przez www.ARTONERY.pl , wybrany towar należy "wrzucić" do koszyka, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie. Zakupy dokonywane bezpośrednio przez www.ARTONERY.pl przynoszą korzyści w postaci dostępu do niższych profili cenowych, oraz gratisów w postaci darmowej przesyłki, mailowo, pisząc na zakupy@ARTONERY.pl. Należy podać dane do wystawienia faktury, adres do wysyłki i sposób płatności, telefonicznie pod numerem telefonu +48 12 410 55 11 , 784-084-378.

Jak założyć konto
W celu założenia konta w naszym sklepie, kliknij link „utwórz konto”, lub kliknij w prawym, górnym rogu przycisk „załóż konto”. Następnie wypełnij wymagane pola tj. imię, nazwisko, e-mail oraz w przypadku firmy – jej nazwę i NIP. Wymagane jest także podanie hasła dostępu do konta – wedle uznania Klienta. Po wypełnieniu wszystkich danych rejestracja zostaje potwierdzona i możesz już robić zakupy korzystając ze swojego nowego konta.

Zapomniałem hasła, co robić
W prawym górnym rogu strony głównej znajduje się odnośnik „zapomniałeś hasła” należy na niego kliknąć i podać adres e-mail, na który zostanie wygenerowane nowe hasło.

Skąd mam wiedzieć czy produkt jest u was na magazynie
Przy każdym produkcie znajduje się informacja nt. dostępności produktu. W celu dodatkowego upewnienia się, można skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo. Odpowiedź zwrotna na cenowe zapytanie e-mailowe jest wysyłana w 1/2 godziny.

Chce ceny do dalszej odsprzedaży, co muszę zrobić
Dla firm zajmujących się odsprzedażą materiałów eksploatacyjnych udzielamy dostępu do hurtowych cen, po uprzednim otrzymaniu i zweryfikowaniu następujących danych:
• KRS / lub kopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
• Regon
• NIP
• wypełniona umowa współpracy.
Klient zobowiązany jest w tym celu, do założenia konta w naszym sklepie oraz do przesłania do nas faxem lub e-mailem ww. dokumentów. Po zweryfikowaniu Państwa danych zmieniony zostaje profil Klienta z cen detalicznych na ceny do dalszej odsprzedaży.

Jaki jest czas realizacj zamówienia
Towar zamówiony od poniedziałku do piątku do godziny 14:30 zostaje wysłany jeszcze tego samego dnia, jeżeli w chwili zamówienia znajduje się na stanie magazynowym. W przypadku braku towaru na stanie magazynowym Klient jest indywidualnie informowany o czasie realizacji zamówienia.

Co daje rejestracja na
Rejestracja jako Klient przynosi wiele korzyści m.in. dostęp do niższych profili cenowych - stosowana przez nas procedura obsługi Klienta jest zoptymalizowana tak aby, Klient naszego sklepu miał gwarancję, iż kupując on-line, jego zamówienie zostało zrealizowane maksymalnie szybko, szybciej niż telefonicznie lub e-mailowo.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia
W procesie realizacji złożonego zamówienia Klient otrzymuje bieżące informacje nt. statusu zamówienia. Status złożonego zamówienia można również sprawdzić bezpośrednio na „Moje konto” w zakładce "Moje zamówienia".

Czy ARTONERY.pl wystawia fakturę vat na zakupiony towar
Tak. Każda sprzedaż dokonywana w sklepie www.ARTONERY.pl udokumentowana zostaje wystawioną FAKTURĄ VAT (według obowiązującej stawki % VAT na dany rok), która dołączona jest do każdej przesyłki.

Formy płatności


Jak można zapłacić za towar
gotówka - przy osobistym odbiorze towaru w naszej firmie,
pobranie za zaliczeniem pocztowym (przy odbiorze u kuriera),
przedpłata na konto - płatność z góry (prosimy dokonywać dopiero po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności produktu),
przelew - płatność z odroczonym terminem - tylko w przypadku stałej współpracy (po dokonaniu minimum 5 zakupów gotówkowych),
płatność elektroniczna (on-line za pomocą platformy PayPal).

Czy mogę otrzymać przesyłkę gratis
Przy jednorazowych zakupach przez www.ARTONERY.pl na łączną kwotę powyżej 1500 zł netto – koszt wysyłki zamówionego towaru pokrywają ARTONERY.
Przesyłka GRATIS obowiązuje:
- tylko w przypadku przesyłek krajowych;
- tylko w przypadku, gdy zamówiony towar jest wysyłany w jednej przesyłce o wadze do 30 kg.

Czy mogę dostać na przelew
Tak, ale tylko w przypadku stałej współpracy (po dokonaniu minimum 5 zakupów gotówkowych). Ze stałymi Klientami warunki płatności przelewem ustalamy indywidualnie.

Wysyłka


Jaki jest koszt przesyłki
Dostawa zamówienia dokonywana jest za pośrednictwem poczty kurierskiej firmy DPD i UPS. Opłata za przesyłkę wynosi:
przy PRZEDPŁACIE 18 PLN + VAT = 22,14 PLN BRUTTO,
przy POBRANIU 21 PLN + VAT = 25,83 PLN BRUTTO (za zaliczeniem pocztowym – gotówka płatna przy odbiorze u kuriera),
przy płatności za pośrednictwem PayPal 18 PLN + VAT + 5% od kwoty całego zamówienia.
Przy przedpłacie na konto bankowe wysyłka zamówionego towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na konto ARTONERY lub przesłaniu wygenerowanego przez bank potwierdzenia dokonania przedpłaty. Warunki dostawy obowiązują na terenie Polski.

Kiedy przesyłka do mnie dotrze
Towar dostarczany jest do Klienta zazwyczaj następnego dnia roboczego (średnio 1-2 dni robocze).

Czy możliwy jest odbiór osobisty towaru
Tak. Siedziba naszego sklepu znajduje się w Krakowie na ulicy Prądzyńskiego 8.

Co dzieje się z paczką
Po zrealizowaniu zamówienia, Klient otrzymuje możliwie jak najszybciej e-mailowo informacje nt. wysyłki. Klient ma także możliwość monitorowania przesyłki bezpośrednio na stronie spedycji kurierskiej, aż do momentu jej otrzymania.

Jak mogę skontaktować się z filią kuriera
Dane kontaktowe do filii spedycyjnych znajdują się pod linkami: UPS_kontakt oraz DPD_kontakt.

Czy moja przesyłka jest ubezpieczona
Tak. Wszystkie krajowe przesyłki kurierskie są ubezpieczone do wartości nie przekraczającej 10 000 PLN.

Gdzie znajduje się faktura
Faktura znajduje się zawsze na zewnątrz paczki pod listem przewozowym i jest oznakowana czerwonym, okrągłym symbolem „FAKTURA”.

Czy koszt przesyłki umieszczony jest na fakturze
Tak. Koszt przesyłki umieszczany jest jako jedna z pozycji na fakturze VAT. Jeśli Klient nie życzy sobie tej informacji na ww. dokumencie, zobowiązany jest do poinformowania o tym pracownika ARTONERY, zanim dokument zostanie wystawiony.

Reklamacje i zwroty


Czy udzielana jest gwarancja na zakupiony towar

Tak. Na zakupiony towar ARTONERY.pl udziela 2 miesięcznej gwaranacji z tytułu niezgodności produktu z umową (podstawę zgłoszenia stanowi data wystawionej faktury VAT).

Czy można zwrócić zamówiony towar
Tak. Zwrotu można dokonać do 10 dni od daty zakupu. Warunkiem zwrotu jest zachowanie oryginalnych opakowań i fabrycznych zabezpieczeń towaru, a więc brak śladów użycia. Zwrot nie dotyczy towarów na specjalne zamówienie Klienta - w tym przypadku Klient jest poinformowany o niezgodnośi / wadzie produktu na podstawie informacji słownej, pisemnej lub na podstawie opisu produktu na FV. Więcej nt. znajdziesz w regulaminie – zwrot.

Jak mogę reklamować towar
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są tylko po wcześniejszym uzgodnieniu zgłoszenia ze sprzedawcą ARTONERY, który pomoże rozwiązać problem. Informacje nt. warunków reklamacji znajdziesz tutaj.

Produkty


Co oznacza symbol X i A na pudełku z tonerem
Symbole X i A informują nas o wydajności toneru. X oznacza zwiększoną wydajność natomiast A standardową.

Czym różni się zamiennik od oryginału
Przede wszystkim ceną oraz jakością. Zdarza się jednak, że wydruk zrobiony na zamienniku jest bardzo zbliżony do jakości wydruku zrobionego na oryginale.

Dlaczego ten produkt jest w Super Cenie
Aktualnie produkt jest w super cenie ponieważ został objęty promocją w naszym sklepie. Produkty w super cenie mogą posiadać naruszone opakowanie lub pudełko starszego wzornictwa danego producenta. Są jednak w 100 % nowymi nie używanymi produktami, objętymi 2 miesięczną gwarancją od daty zakupu. Produkty w super cenie mogą występować w wersji innych kompatybilnych producentów z jednej rodziny produktów np. Ricoh, NRG, Infotec, Lanier, Savin - w zależności od zasobów magazynowych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zapytaj nas »


 

Do DARMOWEJ WYSYŁKI* pozostało 1 845,00 zł brutto

Nie masz produktów w koszyku.

 
PayPal

Śledź przesyłkę

Brak loga
Brak loga