FAQ

Reklamacje i zwroty


Czy udzielana jest gwarancja na zakupiony towar?
Tak. Na zakupiony towar ARTONERY.pl udziela 2 miesięcznej gwaranacji z tytułu niezgodności produktu z umową (podstawę zgłoszenia stanowi data wystawionej faktury VAT).

Czy można zwrócić zamówiony towar?
Tak. Zwrotu można dokonać do 10 dni od daty zakupu. Warunkiem zwrotu jest zachowanie oryginalnych opakowań i fabrycznych zabezpieczeń towaru, a więc brak śladów użycia. Zwrot nie dotyczy towarów na specjalne zamówienie Klienta - w tym przypadku Klient jest poinformowany o niezgodnośi / wadzie produktu na podstawie informacji słownej, pisemnej lub na podstawie opisu produktu na FV. Więcej nt. znajdziesz w regulaminie – zwrot.

Jak mogę reklamować towar?
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są tylko po wcześniejszym uzgodnieniu zgłoszenia ze sprzedawcą ARTONERY, który pomoże rozwiązać problem. Informacje nt. warunków reklamacji znajdziesz tutaj.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zapytaj nas »


 

Do DARMOWEJ WYSYŁKI* pozostało 1 845,00 zł brutto

Nie masz produktów w koszyku.

 
PayPal

Śledź przesyłkę

Brak loga
Brak loga