Regulamin

§ 7. Dostawa towaru


Towar zamówiony od poniedziałku do piątku do godziny 14:30, zostaje wysłany jeszcze tego samego dnia, jeżeli w chwili zamówienia znajduje się na stanie magazynowym. Zazwyczaj następnego dnia roboczego towar dostarczany jest do Klienta (średnio 1-2 dni robocze). Dostawa zamówienia dokonywana jest za pośrednictwem poczty kurierskiej firmy DPD, DHL. (W chwili pokwitowania przed odbiorcę przesyłki na Klienta przechodzi prawo własności towaru).

§ 7.1. Przesyłka krajowa
ARTONERY.pl umożliwiają wysyłkę zamówionego towaru na terenie Polski po uiszczeniu opłaty za przesyłkę, w wysokości:
- przy PRZEDPŁACIE 18 PLN + VAT = 22,14 PLN BRUTTO;
- przy POBRANIU 21 PLN + VAT = 25,83 PLN BRUTTO (za zaliczeniem pocztowym – gotówka płatna przy odbiorze u kuriera).
- przy płatności za pośrednictwem PAYPAL 18 PLN + VAT (brak upustu 5% przy płatności Paypal).
Przy przedpłacie na konto bankowe wysyłka zamówionego towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na konto ARTONERY. Warunki dostawy obowiązują na terenie Polski.

§ 7.2. Przesyłka zagraniczna
Koszt przesyłki zagranicznej w tabeli opłat. W przypadku realizacji wysyłki zagranicznej ARTONERY zastrzega sobie prawo do wyboru spedycji wysyłek zagranicznych – przesyłki wysyłane są spedycją DPD, okazjonalnie za pośrednictwem UPS / DHL.

§ 7.3. Przesyłka gratis
Przy jednorazowych zakupach przez e-sklep www.ARTONERY.pl na łączną kwotę powyżej 1500 zł netto – koszt wysyłki zamówionego towaru pokrywają ARTONERY.
Przesyłka GRATIS obowiązuje:
- tylko w przypadku przesyłek krajowych;
- tylko w przypadku, gdy zamówiony towar jest wysyłany w jednej przesyłce o wadze do 30 kg (gdy łączny ciężar zamówionych materiałów przekracza 30 kg lub gabarytowo nie mieści się w wymiarach podanych w punkcie 7.5. „Wymiary przesyłki”, i zachodzi konieczność wysyłki w więcej niż 1 przesyłce, w sytuacji takiej Klient ponosi koszty logistyczne każdej kolejnej przesyłki, ARTONERY pokrywają koszt jedynie 1 przesyłki);

Przesyłka GRATIS nie obowiązuje:
- przy płatności za pośrednictwem PayPal;
- przy cenach indywidualnie ustalonych dla danego Klienta;
- przy zamówieniach nie składanych bezpośrednio przez sklep internetowych np. drogą e-mailową, telefoniczną lub faxem.

7.4. Dodatkowe opcje dostawy
Istnieje także możliwość dodatkowej wysyłki towaru np. z „dostawą na sobotę” a także w tzw. trybie „EKSPRES”, co wiąże się z dodatkowymi kosztami, tj:

przesyłka z dostawą na SOBOTĘ:
POBRANIE 41 zł netto = 50,43 brutto
PRZEDPŁATA 38 zł netto = 46,74 brutto

EKSPRESS 12:00 > 50 zł netto = 61,5 brutto
przesyłka z gwarantowaną dostawą następnego dnia do godziny 12:00

EKSPRESS 9:30/10:30 > 100 zł netto = 123 brutto
przesyłka z gwarantowaną dostawą następnego dnia do godziny 9:30/10:30

ARTONERY zastrzega, że nie wszystkie miejscowości są obsługiwane według usługi EXPRESS oraz EKSPRESS - SOBOTA.
Przed zamówieniem towaru z dostawą dedykowaną w trybie expresowym i z dostawą na sobotę, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z listą obsługiwanych miast w ww. trybach – spis miast po linkiem: http://www.ups.com/media/pl/pl_zones.pdf.
ARTONERY nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki w ww. trybach.

§ 7.5. Wymiary przesyłki
Podane powyżej warunki i koszty wysyłki obowiązują przy przesyłkach do 30 kg o obwodzie całkowitym nie przekraczającym 300 cm (suma obwodu i najdłuższego boku nie może przekroczyć 300 m).
Uwaga! w przypadku przesyłki GRATIS - dotyczy ona zamówienia do 30 kg w 1 przesyłce nie przekraczającej w/w wymiarów.

§ 7.6. Ubezpieczenie przesyłki
Wszystkie krajowe przesyłki kurierskie są ubezpieczone do wartości nie przekraczającej 10 000 PLN.
Wszystkie zamówienia z wysyłką na za granicę są realizowane na angielskiej wersji sklepu ARTONERY, bądź po e-mailowym potwierdzeniu zamówienia przez przedstawiciela naszej firmy.
Opłata za przesyłki zagraniczne do krajów UE jest odmienna niż w przypadku przesyłek na Polskę – informację o kwocie przesyłki zatwierdzamy po otrzymaniu listy zamawianych towarów.

§ 7.7. Koszt przesyłki na fakturze
Koszt przesyłki umieszczany jest jako jedna z pozycji na fakturze VAT. Jeśli Klient nie życzy sobie tej informacji na ww. dokumencie, zobowiązany jest do poinformowania o tym pracownika ARTONERY, zanim dokument zostanie wystawiony.

§ 7.8. Kontakt z kurierem
Po zrealizowaniu zamówienia, Klient otrzymuje możliwie jak najszybciej e-mailowo informację nt. wysyłki. Klient ma także możliwość monitorowania przesyłki bezpośrednio na stronie spedycji kurierskiej, aż do momentu jej otrzymania. W przypadku opóźnienia w dostawie, w celu uzyskania informacji nt. przesyłki, Klient ma możliwość kontaktu bezpośrednio z kurierem danej spedycji w rejonie jego zamieszkania, po wcześniejszym skontaktowaniu się z wybraną filią spedycyjną w rejonie dostawy zamówienia. Dane kontaktowe do filii spedycyjnych znajdują się min. pod linkami: UPS_kontakt oraz DPD_kontakt.

§ 7.9. Problemy z doręczeniem
Szczególnym przypadkiem jest sytuacja, w której kurier danej spedycji ma nieuzasadnione problemy z doręczeniem przesyłki do klienta. Po pierwszej nieudanej próbie dostawy, ARTONERY kontaktują się z klientem w celu podjęcia natychmiastowej decyzji czy przesyłka ma zostać ponownie doręczona, przechowana na magazynie spedytora w celu osobistego odbioru przez klienta lub czy ma być odesłana do ARTONERY. ARTONERY zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta bezpośrednimi dodatkowymi kosztami związanymi z ponownym doręczeniem lub ewentualnym przechowywaniem przesyłki na magazynie spedytora. Opłata za każdy dzień przechowywania na magazynie wynosi 5 PLN + VAT, zaś próba każdego ponownego doręczenia przesyłki przez kuriera wynosi odpowiednio równowartość 18 PLN + VAT - przy przelewie/przedpłacie oraz 21 PLN +VAT - przy paczce pobraniowej.

 

Do DARMOWEJ WYSYŁKI* pozostało 1 845,00 zł brutto

Nie masz produktów w koszyku.

 
GG   34565453 Karolina
GG   5397409 Joanna
  ARTONERY.pl  
  ARTONERY.com  
  ARTONERY.com  
PayPal

Śledź przesyłkę

Brak loga
Brak loga