- AWARIA TELEFONÓW STACJONARNYCH! W przypadku awarii telefonów prosimy o kontakt pod nr -> 784 084 378 !!!! 2022-04-14 07:24:00 | więcej»
- XEROX - oryginalne CZĘŚCI & MATERIAŁY Dostępne na stanie magazynowym oraz pod zamówienie! 2014-03-05 14:04:00 | więcej»
- PRZESYŁKI! SZYBKA WYSYŁKA do i poza UE! Sprawdź - zapytaj! 2014-03-05 14:00:00 | więcej»
Regulamin
§ 8. Odbiór przesyłki / towaru
Odbiór przesyłki następuje na 2 sposoby:
- bezpośrednio przy doręczeniu na wskazany adres dostawy;
- w filii kurierskiej tylko na specjalne życzenie klienta, po wcześniejszym ustaleniu z klientem i specjalnym oznaczeniu na przesyłce „odbiór osobisty w filii”. Odbiór osobisty możliwy jest tylko i wyłącznie w filii DHL.
Przy odbiorze przesyłki od kuriera, Klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia stanu zawartości przesyłki i oceny czy zamówiony towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
ARTONERY stosują wszelkie zabezpieczenia przed ewentualnym przemoknięciem, natomiast opieczętowanie firmowymi taśmami stanowi dowód do ewentualnych roszczeń z tytuły otwarcia przesyłki przez osoby trzecie. Dodatkowo używane są oznaczenia dotyczące produktów, które łatwo mogą ulec zniszczeniu podczas transportu. Należy zwrócić szczególną uwagę na stan taśm firmowych ARTONERY naklejonych na przesyłkę. Jeśli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia nie należy jej przyjmować i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, oddając go natychmiast kurierowi. Klient zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych w celu ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia tudzież okradzenia przesyłki w transporcie (w większości przypadków gwarancje produktów nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz). Reklamacji przesyłki dokonuje odbiorca w lokalnym oddziale spedytora (zgodnie z art. 545. Kodeksu Cywilnego, paragraf 2).
Jednocześnie informujemy, że w chwili wydania / odbioru zakupionego przedmiotu, na Klienta (kupującego) przechodzą korzyści oraz ciężary związane z nabytym towarem wraz z niebezpieczeństwem uszkodzenia towaru lub jego utraty (zgodnie z art. 547 Kodeksu Cywilnego). Klient zobowiązany jest do poinformowania ARTONERY o wszelkich nieprawidłowościach w przesyłce w ciągu 24 godzin. Od chwili wejścia w posiadanie zakupionych produktów Klient jest zobowiązany do należytego ich przechowywania – ewentualny zwrot produktu jest możliwy w stanie niezmienionym i nieużywanym.